LASER ALMA HARMONY XL DYE-VL

Fenomenalne efekty w leczeniu przebarwień skóry i zmian naczyniowych daje nam głowica Dye-VL, która to wykorzystuje najnowszą technologię IPL.

Poprzez połączenie dużej energii impulsu z krótkim okresem jego ekspozycji, poprzez zniwelowanie ryzyka i skomplikowania używanych do tej pory systemów IPL (wytwarzających światło w szerokim polu), najnowsza technika Dye-VL wzoruje się na leczeniu laserowym. Skóra jest tylko minimalnie narażona na ekspozycję innych długości światła, dzięki emisji światła w przedziale pomiędzy 500 a 600 nm. Dzięki temu istnieje mniejsze ryzyko wystąpienia skutków ubocznych, a zabieg jest o wiele bezpieczniejszy. Zabiegi te są całkowicie bezbolesne, a pacjent nie potrzebuje żadnego okresu rekonwalescencji.

Parametry lasera HARMONY XL DYE-VL

• długość światła w przedziale 500-600 nm,
  • wielkość plamki wynosi 3 cm2,
  • gęstość energii oscyluje w granicach do 15J/cm2,
  • czas trwania impulsu wynosi 5,10,25 msec.

Wskazaniami do wykonania zabiegu laserem Dye-VL jest leczenie rumienia, popękanych naczynek, plam, przebarwień oraz piegów.

W przypadku przeciwwskazań szczególną rolę mają: stosowanie sterydów i maści z retinoidami, bielactwo i stany zapalne skóry, choroby nowotworowe, aktywna opalenizna, bliznowce, opryszczka czy aktywne choroby skóry. Innymi przeciwwskazaniami do przeprowadzenia zabiegu jest ciąża i okres karmienia piersią, epilepsja czy nadwrażliwość na światło.