Co to jest Redensity II?

Redensity II to innowacyjny żel dedykowany leczeniu okolicy oka, który zapewnia długotrwałą korekcję, przy jednoczesnej doskonałej tolerancji, potwierdzonej badaniami klinicznymi. Zawiera on optymalnie dobrane stężenie kwasu hialuronowego (HA) - 15 mg/g, delikatne usieciowanego, a także kompleks odnawiający skórę i lidokainę.

Dzięki specjalnie opracowanym niskim właściwościom higroskopijnym jest on idealny do wykonywania zabiegów delikatnej strefy wokół oczu, dzięki czemu minimalizuje ryzyko powstania obrzęku. Oprócz tego jest lekkim żelem z optymalnie dostosowanymi właściwościami mechanicznymi, wywierającym minimalny nacisk na tkanki, tak aby do minimum ograniczyć ryzyko powstawania obrzęku (1,5%), co zostało potwierdzone w 3 fazie badań klinicznych (67 pacjentów monitorowanych przez rok). Jego wiskoelastyczność jest tak dobrana, aby „otulić" obszar wokół oczu.

Wskazania:

• cienie pod oczami,
  • dolina łez,
  • "worki pod oczami",
  • delikatne zmarszczki w okolicy oczu.

Przeciwwskazania:

• ciąża oraz okres karmienia piersią,
  • cukrzyca,
  • skłonność do powstawania bliznowców,
  • infekcje skórne w miejscu, w którym ma być wykonana iniekcja.

Jak wygląda zabieg Redensity II?

Zabieg może być wykonywany jedynie przez lekarza. Iniekcje wykonywane są strzykawką z bardzo cienką igłą co 0,5-1,5cm.
Po zabiegu pozostają ślady na skórze w postaci punkcików lub kratki w zależności od zastosowanej techniki, a czas ich utrzymywania się zależy od rodzaju zastosowanego preparatu i wynosi od 6-72 godzin. Nakłucia są mało bolesne lecz w przypadku niskiego progu wrażliwości na ból, stosowane jest znieczulenie miejscowe. Po zabiegu wykonujemy masaż, dzięki któremu wstrzykiwane w skórę składniki są równomiernie rozprowadzane.

Kiedy pojawia się efekt i jak długo się utrzymuje?

Pierwszy efekt zabiegu Redensity II widoczny jest od razu po jego zakończeniu natomiast pogłębia się on w ciągu pierwszych kilku dni. Zabieg wykonywany jest jednorazowo, nie wymaga powtarzania. W zależności od indywidualnych uwarunkowań Pacjenta oraz stylu życia jaki prowadzi efekt widoczny będzie około 8-10 miesięcy.

Części ciała okolice oczu
Przedział cenowy 1000 zł