SilkPeel MD Platinum

Co to jest SilkPeel?

SilkPeel to zabieg będący doskonałą alternatywą dla osób, które chcą poprawić kondycję swojej skóry, ale z różnych powodów nie decydują się na przeprowadzenie bardziej inwazyjnych zabiegów takich jak np. mezoterapia igłowa, ostrzykiwanie kwasem hialuronowym czy też zabiegi laserowe.

Jest on również bardzo chętnie wybierany jako rutynowa pielęgnacja skóry pomagająca utrzymać odpowiedni poziom jej nawilżenia.

SilkPeel wykorzystujący technologię Dermalinfusion w jednym zabiegu łączy mikrodermabrazję diamentową, czyli kontrolowane złuszczanie naskórka oraz infuzję (wtłoczenie) preparatu z substancją aktywną w głąb skóry.

Zabieg ten doskonale oczyszcza skórę, przywraca jej gładkość i elastyczność, ale również działa stymulująco na fibroblasty pobudzając odnowę komórkową i syntezę kolagenu.

W zależności od indywidualnych potrzeb skóry do wyboru są cztery preparaty z substancją aktywną, które wtłaczane są w trakcie zabiegu:

Wskazania:

• Preparat nawilżający, w którego skład wchodzi przede wszystkim kwas hialuronowy. Ze względu na podstawową funkcję kwasu hialuronowego jaką jest wiązanie wody, preparat, w którym jest on zawarty polecany jest osobom o skórze przesuszonej, odwodnionej i z widocznymi zmarszczkami wokół oczu i ust. Skóra po zabiegu staje się miękka, promienna a zmarszczki wygładzone;
  • Preparat rozjaśniający idealny dla cery z widocznymi przebarwieniami, plamami posłonecznymi bądź plamami będącymi następstwem starzenia się skóry. Kwas glikolowy i arbutyna rozjaśniają przebarwienia przywracając skórze jednolity kolor a zawarty w preparacie kwas kojowy dodatkowo działa antybakteryjnie i przeciwrodnikowo;
  • Preparat oczyszczający będący ratunkiem dla skór trądzikowych i łojotokowych. Głównym składnikiem preparatu jest kwas salicylowy działający antybakteryjnie i oczyszczająco. Chętnie wybierany przez osoby borykające się z problemem rozszerzonych porów i uporczywych zaskórników;
  • Preparat przeciwstarzeniowy polecany osobom, których skóra wymaga rewitalizacji i odżywienia. Dzięki zawartości witaminy C, witaminy E, aloe vera, kwasu hialuronowego, alantoiny i rumianku wygładza zmarszczki jak również przywraca skórze jędrność i sprężystość.
Paweł Rujna - ZnanyLekarz.pl
TOP Zabiegi

Część ciała

Cena

Sprawdź cenę

Czas trwania

Częste pytania

Zadaniem zabiegów na ciało jest

• wyszczuplanie,
  • wygładzanie,
  • ujędrnianie,
  • modelowanie sylwetki.

Przeciwwskazania

Czynniki dyskwalifikujące pacjenta z wykonania zabiegu to aktywne infekcje bakteryjne m.in. opryszczka, świeża opalenizna, znamiona oraz nowotwory skóry.

Jak wygląda zabieg?

Zabieg ten jest całkowicie bezbolesny oraz trwa 20-30 min w zależności od obszaru, na którym jest wykonywany. Rezultaty widoczne są po pierwszym zabiegu. Skóra staje się promienna i odświeżona.

Zalecenia i profilaktyka pozabiegowa

Po zabiegu skórę należy dobrze nawilżać i stosować kremy z filtrem SPF 50. Ochrona ta ważna jest szczególnie w okresie wiosenno- letnim.

Dla osiągnięcia pełnego efektu zabieg należy przeprowadzić w serii 4-6 powtórzeń w odstępach tygodniowych.  Dla podtrzymania uzyskanego efektu zaleca się wykonanie zabiegu raz w miesiącu.