Endermolab LPG

Endermolab to najnowsza generacja urządzeń LPG. Stosuje ekskluzywną technologię Enedermologie, umożliwiająca wykonywanie w 100% naturalnych zabiegów stymulacji tkanki łącznej służących urodzie i zdrowiu.

Pomaga wymodelować sylwetkę i ujędrnić skórę. Badania dowiodły, że jest to jedna z najskuteczniejszych metod walki z cellulitem, nadmiarem tkanki tłuszczowej, wiotkością skóry ciała i twarzy oraz obrzękami.

Lipomassage LPG to unikalna technika modelowania sylwetki przy pomocy stymulacji komórkowej. Opatentowane rolki LPG wyposażone w niezależne silniczki, z możliwością dostosowania prędkości obrotów oraz kierunku, z funkcją ciągłego lub sekwencyjnego zassania, delikatnie ugniata skórę i nagromadzony pod nią zapas tłuszczu, stymulując proces lipolizy (uwalniania tłuszczu).W zależności od efektu jaki chcemy osiągnąć w trakcie zabiegu, uruchamiana zostaje odpowiednia funkcja głowicy.

Jak działa endermolab LPG?

Wykorzystywana technologia wysyła do centrum fibroblastów mikroimpulsy, reaktywujące produkcję naturalnego kolagenu i elastyny, które, rozpoznawane jako ciało własne, z łatwością przyswajane są przez skórę.
Skutkiem działania Endermologie na komórki tłuszczowe jest reaktywacja naturalnego procesu lipolizy, rozpoczynającej eliminację ich zawartości. Uwolniony tłuszcz zamieniany jest w energię, która pobudza proces metabolizmu.

Endermolab umożliwia wykonywanie zabiegów zarówno na ciało jak i na twarz. Zabiegi wykonywane tym urządzeniem są w 100% naturalne, bezpiecznie, bezinwazyjne, bezbolesne i nie wymagają okresu rekonwalescencji.

Paweł Rujna - ZnanyLekarz.pl
TOP Zabiegi

Część ciała

Cena